keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Uneton könttäpäivitys

Tossa jokin aika sitte oltiin siis about puolen ryhmän kanssa Perhon sikalassa maanantaista torstaihin. Se kämppä oli ensinnäkki homeessa, kaikki siellä vuorotellen yskittiin ja henki ei kulkenu. Itse sikalassa oli yllättävän kivaa (en ois ittekään uskonu että sanon noin)mutta ei minusta mikään lihateollisuuden superkannattaja tullu, eikä se kasvissyöjäkään. Vaikka melusaaste hipoi ruoka-aikaan huippulukemia(kuvitelkaa hirmuliskolauma huutamassa korvanjuuressa)siihen tottui, hajuun tottui ja lämpötilaan tottui. Ja loppuviikosta tuli jo kauhea paniikki saada kuvia joistain persoonallisista tyypeistä niissä karsinoissa.
Mutta tuli kyllä ensimmäisenä päivänä mieleen kun mulle ei meinattu löytää haalaria joka ois menny kiinni;
ei minun tarvis olla tämmönen possu vaikka oonki sikalassa tän viikon.
Ja tuo on suora lainaus minun pään sisältä. Ehkä pitäs laittaa kone kesäksi kaappiin ja kävellä 24/7?


Sitte perjantaina sikalan jälkeen olin päivän pääsykokeissa töissä, Enda ja Miki oli siellä koirina. Enda oli muuten hyvin, vähän varasti ruokaa pöydältä, mutta mitäs pienistä. Ja Miki oli jopa tunnistettu sheltiksi, ja sitä myös nuorennettiin n.5 vuotta,ihanaa:D Sinä viikonloppuna minun ois pitäny mennä töihin ja kisaamaan kolmosten järkkäämään Hurttariehaan, mutta en mie pystynykään. Viimeaikoina on ollu vähän unettomuutta ilmassa. Oon koko toukokuun nähny joka yö ihan kauheita painajaisia ja ne valvottaa minua puoli yötä>en halua mennä nukkumaan>nukahan kuitenki>herään taas painajaisiin, kunnon noidankehä siis. En tiiä mistä johtuu, mikä ihmeen nuijanukutus minun pitää hommata että voisin nukkua yhen täyden yön?

Toka vuosi alkaa olla viikkoa vaile valmis, viime viikolla olikin siis tasotestit tokosta, ja voi hitto meillä on paljon hommaa. Ei riitä keskittymiskyky vielä yhtään mihinkään. No nahka ei nyt ole mikään semmonen tehdään,tehdään koira, että siinä mielessä ihan ok, mutta kun mie tiiän mihin se pystyy kun en jännitä ja saa palkata vähän useammin kun sen 3 kertaa liikkeiden välillä, kyllähän se vähän harmitti...

Viime viikonloppuna oliki sitte kani -ja jyrsijänäyttelyvierailu. Ihan kiva, mitä nyt nukuin totaalisesti pommiin ton ylläolevan uniongelman takia ja olin valehtelematta alle 2 minuutissa sängynpohjalta autossa :D Kyllä se näyttelytouhu on aikamoista, ihan sama mikä laji on kyseessä. Ihan samalla lailla siellä puunattiin ja jännitettiin kun missä tahansa koiranäyttelyssä jossa oon käyny :D

Tänään käväsin etsintäkokeen henkilöryhmässä... Alkaa olla jo vähän tuttua kauraa tää seisoskelu :D Tekis mieli alkaa jo treenata pk-tottista, mutta pohjat on vielä ihan kesken ja miehän en tota koiraa hyppyytä tai kiipeilytä Ata ennen ku se on kuvattu terveeks.

Kesästä on tulossa ihan kiva! Nyt ton meän koiraleirin jälkeen mennään muutamaksi viikoksi Rovaniemelle lomalle, sitten lähdetäänkin Kiskoon Hannan luokse, jos siellä sais paljon top-tunteja :D Sitte elokuussa tuunki takasin tänne ja oon hoitolalla noin 4 viikkoa topissa ennen kun koulu alkaa. Pitäs myös alkaa opinnäytetyötä värkkäämään. Nyt jo tällane heads uppi kaikille sheltti-ihmisille, kyselyä pukkaa! Mutta myöhemmin siitä sitten lisää...

Huomenna lähdetään luokan ja koirien kanssa Ouluun, ja viikonloppuna on kentsuvuoro, mutta niistä kertoilen sitten jo kesäkuun puolella. Varmaan jäsentelen ja korjailen tätä tekstiä sitten kun olen hereillä, en kyllä oo varma oonko mie oikeesti ollu koko kuussa hereillä ollenkaan, mutta noh.. Let's try and say good night, shall we?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti